Gå videre til hovedindholdet

At rejse er at leve.......

 På toppen i Østrig
 Udsigt over Gardasøen
 Stemning
Besøg i Limone.... citroner (limone) så store som grapefrugter
 Søen rundt
Lidt kratte kratte efter badeturen
Der Grüne Zitadelle i Magdeburg 💓

Populære indlæg fra denne blog

Kromfohrländer hvalp til salg

Denne lille smukke hanhund er til salg - 8 uger gammel. Faderen er Kimis kuldbror Brasse. Se mere på www.123minsida.se/YENBRAS

Kromfohrländer fra Kennel Casakromis

Stort Stort Tillykke til Camilla og Loke (Casakromis Charlie) Bedste junior ved klubudstilling i Sverige og tilmed 3. bedste han - i alt 55 kromfohrländere var tilmeldt udstillingen.

Denne week-end besøgte jeg også Carlo (Casakromis Carlo) og feriebarnet Agnes (Hannibal-barn) - begge to dejlige hunde og et tydeligt bevis for at kromier er meget forskellige :-)


Ellers sker der ikke så meget i øjeblikket, vi har holdt en laaaang sommerferie fra agility, hvilket både vi og hundene har haft godt af. Der er kun 3-4 stævner tilbage i år, så står den på vintertræning og hygge og forhåbentlig et dejligt kuld hvalpe fra Kaisa. Så går du med tanker om en lille kromi-hvalp er du velkommen til at kontakte mig. Se mere på siderne "Hvalpe" og "Kennel - seriøst opdræt". 

Farvel min bedste ven

Jeg måtte i løbet af ugen træffe en svær beslutning, nemlig at sige farvel til verdens bedste Kimi.
Kimi du har været den skønneste hund man kunne ønske sig, med dig fik vi hele pakken, smuk, mild, et enestående temperament og en fantastisk agilityhund. Du levede for agility, den største belønning man kunne give dig var en tur mere på banen. Vi har haft fantastiske oplevelser sammen og minderne kan ingen tage fra mig. Sov godt min bedste ven, du vil altid have en helt speciel plads i mit hjerte 💗